Gårdagen

igår var vi till gasklockorna på Wallmans. jag och calle var där med maria och per. till förrätt var det laxtårta och massor med ruccloa. och till varmrätt var det kyckling, klyftpotatis och gräddsås och även då massor med ruccola. tror dom måste ha köpt ruccola i massor till rea eller nått... för satan va ruccola det fanns.
sist vi va där och åt var det ingen sallad alls, så kanske fick dom skäll, så nu bulla dom upp med massor.
efter maten och föreställningen drog vi 4 till harrys. där vart vi kvar till kl 2. å calle som inte brukar dansa säger han. han drog med mig på dansgolvet några gånger. det va riktigt roligt att dansa! vi såg nog ut som ett riktigt förälskat par, bara blickarna för varandra:D , maria och per tyckte jättemycket om calle, så det var ju toppen!


jag och calle


maria och per

idag har jag vart å tagit nöff-nöff sprutan. får väl se om d blir nå biverkningar.

Kommentarer
Postat av: Maja

vad fin du va :D

2009-11-28 @ 19:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback