Yra i nattmössan

ja, imorse yrade jag då iaf... enligt calle. själv minns jag ju ingenting. det va inte så långt innan klockan skulle ringa. då frågade jag: "vad ska man ha för tvättmedel för att få bort däckmönster från tröjan?"
haha, man blir ju lite full i skratt om vad man drömmer egentligen. fattade ingenting när calle berätta vad jag sagt. haha, så man låg då å skratta i sängen i morse:P
kan det bero på att calle har en t-shirt med däckmönster på? eller blev jag överkörd?



idag va man iaf boss på jobbet, å nu är jag helt slut.. inte för vi hade mycket å göra, utan för det e så mycket å tänka på. för det första ska jag tänka på allt som jag å mina chefer gör å göra allt sånt. sen ska jag säga till dom andra vad dom ska göra oxå. får väl se om jag glömt nå, men vet iaf att jag gjort det viktigaste.
ikväll ska vi iaf åka  packa lite hos calle, sen blire nog en pizza oxå. imorgon går flyttlasset hit.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha!!!! Tror du blev överkörd av en bil jag. Kommer ihåg när du blev jagad med gräsklippare uppe på hustaken.....;)

2009-11-13 @ 17:11:24
URL: http://sanzza.blogg.se/
Postat av: sofia

haha:D ja, man e ju fortfarande rädd för den personen;)

2009-11-14 @ 06:31:35
Postat av: Linda

nää, inte samma person.. Kim hette han..

Nää, Joel bodde i sandviken.. :/

puss

2009-11-14 @ 11:49:41
URL: http://kissssmeegoodnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback