Lördag

ja, idag vart d lite shopping. började med att åka till rusta, där vi köpte mest julsaker. köpte dock inte glitter. men det e ju ett tag kvar tills man ska sätta upp julgranen;)
åkte sen vidare till köpis. där jag köpte ett par skor:D jag som redan har så några menar jag. men det va ett par låga vinterskor. stövlar, med lite ludd på uppe vid kanten. till calle köpte jag två t-shirts åsså köpte han en vinterjacka. så lite kosingar har man gjort av med ändå. kollade runt lite på hus när vi åkte hem.
å idag vart d tacos till middag. mycket mumsigt. men vad proppmätt man blir. få se om d blir å smutta på starkvinsglögg ikväll, den va ju skitstark ju.. 21 %.


Kommentarer
Postat av: Micke

de är ju inte ens november nu får ni ta å ge er!!!!

2009-10-25 @ 00:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback