Matlådor

idag har man vart liiite duktig iaf... börja med att jag å calle åkte å hämta in disken från igår.. då jag jobbade. sen åkte vi till hans lastbil, för han skulle ha på en kran. å då fick även jag köra lite lastbil (körde runt ett hörn) status;)
va även till rusta en snabbis. å då hann jag titta i nån kokbok, så jag vart sugen på å laga mat. så hem å göra storkok... å göra matlådor till calle. vi gjorde 4 olika rätter. Köttgryta med rödvin, champinjoner, lök med ris. Korvstroganoff och ris. Skinklåda. Och Pasta med skinksås. i och försig gjorde vi inte så mycket av allt. 8 lådor sammanlagt. för vi åt ju av det till middag med. slängde ju bara ihop lite av grejer jag hade hemma. å ja, jag brukar ha rätt mycke saker hemma. nu när jag handlat har jag köpt mat för över 1000 spänn dom två senaste gångerna.

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback