Morgonpigg

ja, sällan man vaknar tidigt då när man e ledig. nu sitter både jag å calle vid en dator efter ha vart vaken ett tag. har nyss tagit min pencilin, som e jäkligt svår å komma ihåg tycker jag, mår inte särskillt bra av den heller.
igår va vi på churchstreet och åt, jäkligt gott! jag åt grillspett med lite olika såser och dollarchips. sen gick vi å hyrde 3 filmer å tittade på en. sen sov jag så gott så i soffan, helt slut va jag. kl nio kanske?
idag blire shopping (har calle lovat). lyckades få han å köpa ett par skor igår. idag ska vi hitta en jacka till han. om det blir nå kläder till mig är ju det bra med:P ska iaf till köpis, åsså till rusta. där vi ska handla lite julsaker är d tänkt. (julgranstillbehör) så glad att man ska ha en egen julgran i år. mysfaktor nr 1.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback