Pencilin

va till hälsocentralen idag å träffade en läkare. gick väldigt snabbt... pratade, sen tittade han på mitt ben.. tog inga tester eller nått. å sen skrev han ut ett recept på pencilin. jäklar va lätt d är nuförtiden å få ut recept.
Pencilin för borelia, sen så ska jag ha på asolsprit på benet å greja varje dag... pencilinet ska jag äta 3 ggr och dagen i 10 dagar. hoppas förfan jag blir bättre nu... vill kunna va vaken längre än till sju om kvällarna... då jag nu vart helt utslagen sista tiden.
måste ta tabletterna 1 timmer före jag äter eller 2 timmar efter... blir nog rätt svårt. eftersom jag lär provsmaka maten på morgonen.. men jag får väl sätta klockan tidigare. eller ta tabletterna när calle går upp. han får väl mata mig med dom när jag sover:D för jag e rätt döende vid den tiden:P
nu får jag hoppas att jag slipper å må dåligt i stort sett hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du blir att må bättre snart. min stackars såsis!<3

2009-10-20 @ 22:24:43
URL: http://sanzza.blogg.se/
Postat av: jenny

jag sa ju det! hua va otäckt :(

2009-10-21 @ 10:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback