Jobb x 2

det har börjat rullat på rejält på jobbet å vi har fått mycket nya gäster. superroligt. idag va även amo och hennes tvillingar och hälsa på och även annika å kenneth med sin pys. så det va massa bäbisar på jobbet idag.
jag va å jobba 2 gånger idag.. först 7-15 å sen 17-18. hade en beställning som jag skulle köra ut här på brynäs. cheferna ville inte åka för å bara köra ut, å då passa det ju bra att jag nästan bor på jobbet:P
ni kanske märker att d e lite dålig uppdatering här just nu... men d blir kanske bättre snart!
för allt kommer väl bli bra?;)


Kommentarer
Postat av: C

Klart det blir bra sen! Kan det bli nå annat?? ;)

2009-09-01 @ 20:51:47
Postat av: sandra

Roligt att du får jobba:) Jo jag menar bilden uppe på högerspalten över bloggens länkar osv.

2009-09-02 @ 07:59:04
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback