Bestämt mig

Min älskade bil ska säljas, mest pga att jag inte använder den. så det är ju en onödig kostnad. kommer sakna den mycket, min första bil. vi böt däck på bilarna idag, å det va då jag bestämde mig. men jäkligt irriterad på att så många som slagit upp dörrarna på min framdörr, eller det ser nästan ut som nån dragit med nyckel med. så jäkla surt, det sänker ju priset lite.
så vi beställde tid för besiktning, så om det är något fel, hinner jag fixa det innan sommaren. ska försöka sälja den så fort som möjligt efter besiktning.
nån som vill köpa? Kia Sephia -01. nya vinterdäck och bra sommardäck. kamremsbyte för mindre än 1 år sen. gått endast 9500 mil.
ja, jag kan inget om bilar. så man vet ju inte hur mycket man ska sätta ut den för. men calle får hjälpa mig med försäljningen så jag inte blir lurad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback