Hållt igång

idag har man inte vilat mycket. har vart full fart från morgonen till nu. började med att vi åkte till ica maxi och gjorde våran veckohandling. När vi var hemma började vi städa och greja, jag oljade in borden oxå.
å calle vill ju så gärna bo i hus, men eftersom det inte är aktuellt just nu så börjar han bli lite deprimerad när han inte får hålla på och bygga å greja. så vi kom på att det ska göras en slags bänk i hallen där vi ska ha korgar med mössor å vantar å sånt.
så vidare till K-rauta å handla brädor och grejer. å hann även in till dollarstore och köpa ett fat att ha under en blomkruka som gått sönder i botten.
å calle började såga å greja hemma, han invigde cirkelsågen han fick av mig i julklapp. å jag började baka lite, gjorde syltgrottor och bregottkakor.
å sen kom brorsan hit med mimmi och tuffsan som vart i åmot till idag. mimmi hade tydligen jagat rådjur. hihi! så skjutsa jag hem bror, å vidare hem å laga mat.
nu är det lugnt i soffan för vi är så mätt, men ska nog snart fortsätta med vårat bygge. blir nog bra tillslut:) men shit vad tiden gått fort idag alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback