Jordgubbstårta

Vem har hunnit sovit middag 2 gånger innan kl 16? jo, JAG! rätt bra gjort att man hunnit sova middag innan klockan tio, då normalt folk brukar gå upp på helgerna:P
idag hade man riktiga vårkänslor, så klackskorna åkte fram. va iväg till valbo en sväng å shoppa. köpte kattsand och kattmat. va meningen att jag skulle köpa mig fler par sommarskor, men hittade inga alls.
så vi hamnade på coop och köpte lite mat istället. då slank det ned en jordgubbstårta, bara ääälskar just dom här tårtorna. calle vill inte ha, men jag antar att tårtan snart e slut. haha. gottegris man är.
men ska snart börja med maten. ska fylla fläskfile med salami, vitlöksost och paprika(nått sånt) å äta med potatiskaka och bearnaisesås. så man kanske måste lugna sig med jordgubbstårtan. hihi.



imorgon efter jobbet ska vi åka å kolla på ännu en tomt. ja, kanske inte har nämnt det. men vi har en tomt lite på g, som en mäklare vart och värderat, men som vi inte fått något prisbesked på osv. men det tomten är utan vatten och avlopp. å troligen utan väg, så det e ju lite å pyssla med innan man kan börja bygga isf. men den tomten ligger på ett kanonläge å med bra grannar, nära till buss och badplats osv.
tomten vi ska kolla på imorgon, ligger det redan en liten sommarstuga på, så det finns redan vatten och el. får väl se vad man tycker om det läget osv.
men OM vi köper en tomt, blir det ändå inte bygge förrän tidigast nästa sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback