Lördag

I morse kl 10 hade jag tid hos frissan. jag klippte mig 10 cm å färgade utväxten. vart nöjd, det va en duktig frisör. så dit kommer jag fortsätta gå. å medans jag hade färgen i håret, så klippte hon calle.
å jäklar va kallt det är ute då, riktigt ruggigt när det blåser.
Sen så gick vi till hildebrands guld, för jag skulle byta min ring. måste ha fått fel storlek, för att den va så liten. den va inte så när jag provade ut storlek. så jag ska få hämta min ring igen på tisdag.
Vi provade även det nya italienska fiket, det va mumma. va rätt mycket platser där, det e bra. va mest lite äldre där, men det kanske var för det va på en lördagmorgon.


på måndag ska Tuffsan till veterinären igen. håll tummarna. är så rädd att det är något allvarligt, vilket det troligen är.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Provringen ska inte sitta som den riktiga ringen ska sitta, utan den tar bara måttet på fingret. Så provade du provringen som om det var den du skulle ha på fingret så förstår jag att det blev fel:)

2010-02-20 @ 14:13:55
URL: http://sanzza.blogg.se/
Postat av: sofia

okej, vi fick hjälp med ringarna om storleken. så isf var det hon i butiken som inte visste det. men men. konstigt att den passa för calle isf.. hmm.

2010-02-20 @ 21:45:58
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback