Vuxenpoäng eller Pensionärsvarning?

  1. När man ska titta på "På spåret" på en fredagkväll.
  2. Har Mat-tidningar och Allt om hemmet-tidningar på vardagsrumsbordet.
  3. Planerar till storhandlingen på helgen och skriver inköpslista.
  4. Försöker tänka ekonomiskt till framtiden.
  5. Kommer ihåg å vattna blommorna (haha).
  6. Går runt i morgonrock.

ja, det e några saker jag kommer på just nu iaf. känns som att man inte prioriterar samma sak som förut. Å mitt shoppingbehov e inte så stort nuförtiden. men det kanske kommer tillbaka till sommarn. men känns bara som att jag har ett så bra liv nuförtiden, det bara flyter på. halkar in som på ett bananskal.


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas du får en mysig fredagskväll :)

2010-02-12 @ 20:32:12
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Trees

Åh du påminner så mkt om en kompis till mig :) Men det var ju inte så jätteintressant haha, men jag var bara tvungen o säga de:)

2010-02-13 @ 13:11:39
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback