Bantarmånad

Januari är ju en sånn där typisk månad då många vill gå ner i vikt efter december, med all julmat och godis. å jag, jag äter mer skräp än nånsinn känns det som. man kommer dock in i en bättre rytm när man börjar jobba igen. men hemma om kvällarna blir det mycket godis, glass och chips nuförtiden. jag e tydligen calles lilla "chipsmumrik". calle tycker att jag äter som en häst tror jag.
äter massor, men går ner i vikt. så för mig blire inge bantning. men jag ska nog iaf bli lite nyttigare om kvällarna. åtminstone ta en macka iställe för snacks. men oftast e det ju calle som vill handla alla godsaker när vi är i affärn, å sen blire ju jag som vill äta dom:D men vi har iaf vart rätt duktig nu i vinter å tagit många iskalla promenader i snön.


kort från när vi flytta ihop, därför det är så stökigt:P


håret börjar bli långt, lär leta mig till en frissa snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback