Fredagsmys

idag blir det en lugn kväll. är proppmätt efter vi har ätit tacos. å om en stund ska vi nog titta på "En sommar med Göran", den tycker jag e rolig. calle har inte sett den. köpte lite godis och chips som vi ska gotta oss med. gottegrisen, eller sockerpullan som calle kallar mig för! haha.
börjar tröttna på allt snöande nu, jag tycker att det räcker med snö. ville få lite vårkänslor hemma, så jag köpte hem två buketter med tulpaner. väldigt mysigt å ha blommor på bordet tycker jag.




Kommentarer
Postat av: calle

För det första så kallar jag dig bara det för att retas!!! Och för det andra så tror jag bestämt att det var JAG som köpte tulpanerna (tillsammans med allt annat på ica maxi...)!!! :D

2010-01-29 @ 18:34:49
Postat av: sofia

lilla plutten. ja, det kanske va du som fick betala denna gången. tack för tulpanerna!

2010-01-29 @ 18:38:15
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: calle

Ja, så var det faktiskt....Och för övrigt så kan jag meddela att jag sitter en halvmeter bredvid dig... ;)

2010-01-29 @ 18:39:20
Postat av: jenny

haha rolig ni är :)

2010-01-30 @ 11:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback