snaaaart

egentligen kan jag inte förstå att det är sant. Lilla jag ska ju bli kökschef. Dom på jobbet tror att jag kommer klara det galant, men jag e nervös. men vet egentligen inte vad jag är nervös för. jag vet att jag klarar jobbet, men just att ha allt på mina axlar, det är det som är jobbigt. just nu är det ju bara jag som klarar av köket, så måste få in nån som kan jobba, om jag skulle bli sjuk, va ledig eller så. kökschef och ensam kock. kommer jag jobba arslet av mig nu när jag ska laga all mat själv, när vi vart 2 innan?
vi får helt enkelt jobba å se hur länge vi orkar med att driva företaget på 2 personer.
24 februari är datumet. då drar maria och per med pick och pack till mallorca och öppnar sin restaurang. å kommer inte flytta tillbaka till sverige. modigt å våga göra så tycker jag. men för mig lockar inte värmen året runt. gillar att det är lite regna och rusk ibland:P
kommer jag bli nästa Gordon Ramsey tro? å skälla på allt å alla. hahaha. njaaa. skulle inte tro det. men jag brukar kunna va rätt bossig på jobbet och har inte svårt för å bestämma saker. (svårt att tro va?)
helena och maria kallar ju mig för chefen, fast det e dom som är mina chefer.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kommer att fixa det galant:)

2010-01-19 @ 14:29:24
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback