Tiramisu

Jag har gjort tiramisu på jobbet idag, i 40 whiskeyglas. dom ska stå och dra till sig till imorgon, så ska vi pudra på lite kakao då. gjorde 3 extra, utifall att d händer nå. annars får vi i personalen äta dom kanske. mums.
har en beställning på kvällen, men som jag slipper jobba på. utan jag förbereder bara all maten.
istället ska jag på stan med tjejerna imorgon och fika. vi är rätt duktiga på att fika nuförtin må jag säga, blir ju typ en gång i veckan. får väl passa på nu medan jag har tid. om mindre än en månad blir jag chef... gaaah, nervös!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer att gå alldeles utmärkt med dej som bigg boss:) Blir avundsjuk på den där fikan, får ta och ordna en fikadag vi också tycker jag:) Kram

2010-01-25 @ 23:05:06
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback