Snart semester

Har nog aldrig längtat till semestern så mycket som jag gör nu, å jag känner verkligen att jag är värd den. 5 jobbardagar kvar, så på söndag är förhoppningsvis min första semesterdag. Fullt med planer till semestern.
Första måndagen på semestern ska vi först på husmöte med Fiskarheden. Direkt efter det bär det iväg till Luleå, lååång bilresa. bra för mig som hatar att åka bil:P
Uppe i Luleå ska vi hålla till vid Calles mormor och morfar, i deras sommarstuga. Låter jättefint där, å ligger vid vattnet, med en bastu nere vid sjön. där har vi tänkt koppla av, meta, kolla runt å så. :) vet inte vilken dag vi kommer hem, men vi har hyrt bil från måndag till lördag den veckan. för på söndagen åker vi ju til Prag. Calle ordnade ju det som överraskning till mig, så vi sover där i 3 nätter och turistar lite. hinner hem en sväng, sen åker vi nog till Åmot och är där lite. sen hela sista veckan ska vi hålla på med tomten.
Så katterna blir i Åmot i 3 veckor, vet dock inte hur dom ska komma dit å så... vill inte köra dit dom i min bastu till bil, å troligen får man inte ha husdjur i hyrbilen. men men. det ordnar sig. Fullspäckad semester i år, men då känns den iaf inte bortkastad.



snodde en bild från linda, från midsommarafton :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback