Alla Helgons Dag

Det är inte ofta jag tänker på det, men just denna dagen varje år tänker jag på det. Mamma och Pappa har varit och tänt ljus idag, för min lillebror Erik. Undrar hur mitt liv hade varit om han var i livet...Det hade nog inte sett ut som det gör nu. Märkligt hur livet kan ta slut så fort för vissa.

Jag minns dagen då mamma och pappa var på BB. Jag och Fredrik var hemma hos farmor och farfar. Minns att jag blev arg när dom kom hem utan lillebror. Vad hemskt! Jag förstår inte hur dom stod ut... vilken förlust! Jag vet inte hur jag skulle reagera, men jag skulle nog vara helt knäckt.

Vet även att jag tjatade på dom för jag ville ha ett syskon... men pappa ville inge mer efter Eriks bortgång, det blev för tufft! Tänker på alla nära och kära som vi alla har mistat någon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback