Grattis!

Grattis till Linda som fyllt 23 år. Igår var jag, maja, kristin och jenny där och hade myskväll. Käkade pumpapasta med  fetaost och kyckling och lite olika tillbehör. mycket gott!

Sen var kristin jultomte... hon hade en stor svart säck med massor av kläder i. Så vi höll på å prova å grejja, jag fick nog mest kläder med mig hem. Tack gumman!

Å två tårtor bjöds det på och godis. en riktig göttarkväll. Samtidigt hade vi "sex and the city 2"-filmen på tv:n. Självklart vart jag trött tidigt, men höll iaf ut ett tag.

Hoppas jag håller ut längre ikväll, då jag ska på lindas födelsedagsfest. Vad ska man ha på sig? den ständiga frågan....


Kommentarer
Postat av: Linda

tack min bästaste kusin! <3 puss

2010-11-13 @ 14:55:07
URL: http://kissssmeegoodnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback