Internetshopping

Fått ett nytt beroende... Internetshopping! Har redan fått 3-4 paket å nu väntar jag på 3 paket till... Pengarna flyger iväg. Börjat köpa lite julklappar... så familjen är klar.... så det är bara vännerna kvar sen. Det svåraste kvar.

Calle fick lite mer än jag hade tänkt... men grejer han behöver kanske? haha. å beställde en grej till pappa på farsdag när jag ändå va på g... så snart ramlar d in julklappar här hemma. Längtar tills jag kan slå in dom.

Ja, jag längtar till julen, samtidigt som jag fasar för den. Längtar till julmyset med glögg å grejer. MEN... jävla jobbet förstör allt. kommer vara helt förstörd i december. (därför jag börjat med julklapparna redan)
Å det är ju faktiskt november på måndag!


Kommentarer
Postat av: Ämly

Åh mysigt med jul! Vi måååste ses snart!! =)

2010-10-30 @ 22:08:40
Postat av: sofia

ja, vi måste ses. kanske lite julshopping på stan:)

2010-10-31 @ 08:28:47
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback