Morgonkaffe

Sitter nu med mitt morgonkaffe, som vanligt. Har druckit kaffe i många år nu, 5 år? Jag minns i början att jag inte tyckte om det, men drack det på rasterna på jobbet(dagis).
I början drack jag kaffe med socker, men nu dricker jag svart kaffe. Konstigt egentligen hur man kan börja gilla någonting som man innan tyckt varit äckligt.
Nuförtiden längtar jag efter mitt kaffe, men försöker att inte dricka mer än 2 koppar per dag. Vill inte vara beroende, behöver inte dricka kaffe på en dag. Nog om mitt goda kaffe.

Mamma å pappa är fortfarande utomlands (med Nonno å Ture). Fått 1 sms, dom har det bra å soligt, men att det blåste mycket. Ovant att inte prata med dom, brukar prata med varann typ varannan dag.

Å nu var det längsen jag var i Åmot... det va på Jennys party(i januari), å då va inte ens mamma å pappa hemma. Före det var det på juldagen. Å nu är det april...
Om vi inte har någon beställning nästa helg, åker vi nog till Åmot.

Bilder från när vi var på Teneriffa julen 2007 (?)
Saknar  min familj...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback