Gott Nytt År!

Välkommen 2011! Jag tror att detta år kommer bli ett spännande år.

Igår var det nyårsafton och vi firade hemma hos Jocke, Elin och Lilly. Vi blev bjudna på tapas, jättegott! Sedan fruktsallad och glass. Vi hade med oss en hel korg med ost och kex och grejer till dom, inget vi åt av på kvällen .. för vi åt så mycket annat.

Det va ett lugnt nyår... skönt! Lilly (1år) kom fram till mig på en gång... inge rädd för mig hon inte... men till Calle vågade hon inte gå. Men det var nog för att jag hade glitter på mitt linne som hon kom till mig. haha.
Å Elin är gravid igen... spännande att se om det är tvillingar, massor med enäggstvillingar i hennes släkt.

Å vad händer 2011 tro? Jag hoppas jag kommer vara lite bättre på att blogga iaf. Jag har inget nyårslöfte i år, brukar jag väl inte ha direkt heller.. håller dom ändå inte :P

Om inget stoppar oss, bygger vi iaf hus i vår! Möte med banken om 1,5 vecka... om det går bra, bokar vi huset. Så nästa jul, har jag troligtvis ett eget hus... längtar tills allt är klart. Men dyrt blir det... Med hus, bygge och tomt blir det 2,7 miljoner. (sen + all inredning och möbler, garage)
Gillar dock inte tanken på att ha lån... men nu kommer vi få det vi vill ha.. å självklart är det ju en investering. Försöker spara pengar nu, för man vet ju att det kommer bära iväg...


Första gången igår som jag drack ett gott champagne... brukar ju alltid va så äckligt. Jocke och Elin hade köpt den. 7 % och inge torr. Måste nog fråga sen vad den hette...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback