Julklapparna

Har glömt att skriva vad jag fick i julklapp. Fick himla bra julklappar i år... fick inte nånting som va onödigt alls. (brukar jag iof inte få)

Vad fick jag:

  • Digitalkamera
  • Röd duk
  • Parfym
  • Småskålar på träbrickor
  • Baksten
  • Knivar
  • Kandelabra
  • Självvispande visp
  • Degspade
  • Salt & Pepparkvarn
  • Presentkort på bio
  • Kokböcker
  • Choklad

Har säkert glömt någonting. Gillar att få köksgrejer... får dock inte plats med dom snart... så tur jag får ett större kök sen:) Åh vad jag vill shoppa loss i snygga köksmaskiner. ja, jag kanske är lite konstig sådär.

Har iaf provat min digitalkamera lite.


Inte bara jag som gillar min kamera... även Molly som vill ta snöret.


Mimmis favvoplats på mattan


Molly har blivit stor... är 6 månader nu.


våran mindre vackra julgran... Molly ska bära iväg med glittret och slå ned kulorna.


Liten egobild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback