Spa

Igår var vi på spa med jobbet. Första gången jag var på det, å förhoppningsvis inte sista :)

Jättemysigt ställe. Vi hade en stor bubbelpool, där vi drack vin och åt frukt. Sedan var det ansiktsbehandling, mycket skönt. Å avslutade med en god ost och skinksallad med lite mer vin.

Personalen som jobbade där kände igen mig... tyckte jag kände igen ena av dom. (Men visste inte från vart) Dom hade sadlat om, å jobbat på dagis förut. Hon som gav mig ansiktsbehandlingen kom till och med ihåg vad jag hette. Hon sa att hon brukar komma ihåg dom som det funkar bra med. Så det var ju roligt att höra. :)



Idag ska vi ta bort julen hemma. Igår tvättade jag gardinerna som ska upp. Tycker inte man har haft grejerna uppe sålänge, men nu ska dom bort. är kanske för att man inte var hemma så mycket under julen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback