Tillfällig lösning

Denna vecka fick min dator smaka sig lite kaffe. Ja, jag vet att det är dumt att ha datorn i knä när man dricker kaffe.

Iaf så kurkade tangentbordet ur, men jag kunde fortfarande använda musplattan. Så jag kunde gå in på dom sidor jag brukar gå in på, sålänge jag inte behövde skriva något... som tex inloggningar osv.

Åkte iväg idag för att köpa en dator, men det tar emot att slänga ut pengar på onödiga saker, när man ska ta lån på flera miljoner.  Å ja, jag tycker en ny dator är onödig, eftersom det fortfarande funkade ju, å jag använder teknikprylar tills dom pajjar helt.

Å hemma hade Calle ett trådlöst tangentbord och mus, så det fick jag ta.. åsså köpte vi en ny mus till Calle. så nu sitter jag här med en laptop i knät + ett extra tangentbord och en trådlös mus... Ja, allt går att fixa :P

Jag är ingen tekniknörd precis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback