Bränd

Full fart har det vart idag. Pappa och Fredrik har hjälpt oss ute på tomten.
Fixade till stödmuren och fyllde på lite bakifrån. Åh, vilket slavgöra jag å brorsan åkte på.
Calle och pappa murade lite på garageplattan, den del som kommer stå under marknivå. Inte riktigt klar än, för det tog slut på murbruk.

Va soligt hela tiden, men blåste rätt mycket. Så jag kände inte att jag brände mig. Helt knallröd på axlarna och lite av ryggen. Hade brottarlinne, så jag har väldigt fin bonnbränna nu.

Hade även med mig tårta och paket till brorsan, så vart litet minikalas. Han fick en stekpanna och en keps, morsan hade sagt att han behövde det.. lätt för mig, för då slapp jag tänka. :P

Lite bilder igen.. men ingen på mig, det är ju jag som är mästerfotografen. Det betyder inte att jag inte hjälper bara för att jag inte har bildbevis :P



Calles nya bil



Brorsan



Calle murar



Pappa delar på sten (lecablock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback