Elins bröllop

Ja, självklart glömde jag knäppa kort... Hade så mycket att göra att jag knappt kunde tänka ibland kändes det som. Jag jobbade ju själv, hade vi haft bröllopet med jobbet hade vi varit minst 3 personal.
Men Tomas och Elin va jättefina och Elins klänning va superfin. Å vilket väder, va riktigt varmt.

Idag är det söndag... behöver verkligen vila, men blir kanske en tur till tomten å mura. skulle kunna sova i en vecka nu!
Calle håller på att göra ritningen på garaget fullständig å skatten har kommit tror jag. Blir att betala sten för hela slanten, + lite till. Fan va dyrt med lite sten :P



Lite av allt matrial som ligger ute på tomten nu. Imorrn börjas d... Wiieee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback