Midsommardagen



Hade en lugn midsommarafton i år. Tillbringade kvällen hos Anderssons där vi spelade kubb och åt mat. Blev inte så mycket dricka för min del, då jag drack i tisdags oxå.

Calle fyllde ju år, så han fick lite presenter. Han fick en kap- & geringssåg av mig (som han redan börjat användt) och en fiskehåv och drag. Av mamma och pappa fick han ett fiskespö och en fiskelåda med drag i.

Men även jag fick lite mer presenter. Av maja fick jag mycket saker som jag kommer få användning av. Arbetshandskar, hörselskydd, munskydd, skyddsglasögon, tapetskärare, roller+tråg, penslar.. har jag glömt något tro?
Å av Jenny och Linda fick jag presentkort på cervera. Åh vad skoj det ska bli och shoppa sen med alla presentkort! Tack så mycket för allt tjejer! :)

Är tillbaka i Gävle nu, katterna skjutsas hit imorgon... imorgon ska vi köpa mer virke till garaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback