Kippis!

Nu är vi hemma från Åmot igen... inte vart så jäkla roligt väder i helgen. Calle och pappa har fiskat både igår och idag. Å fick 4 fiskar var, så 8 sammanlagt... bra utdelning! 
Va upp dit en sväng med lite drag, å på den tiden fick dom upp 2 stycken.

Jag å mamma var och hälsade på mormor en sväng. Hon hade sparat julklappen från mig och calle och väntade på att vi skulle komma. Hon ville att vi skulle premiärdricka ur julklappen tillsammans. Vilket bestod av en Baileys Coffee. Mormor är så söt! haha.
Å jag som körde dit, men jag fick allt lov å dricka. Så mamma fick köra sen. Fick oxå smaka på en till likör... dagen började bra sådär vid kl 13. haha. Jag som inte hade tänkt dricka förrän till midsommar. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback