Valborg

Igår var vi hos Micke och Lisen och firade valborg. Fick middag,
*Nötstek med hasselbackspotatis, bea, vitlöksbröd och grönsallad med fetaost.
*Paj med rabarber, jordgubbar och citron och vispad grädde till.

Det pratades mycket gamla minnen mellan grabbarna, vilka ligister dom varit.. haha! 3 killar som bott i samma lägenhet, å nu va det reunion.

Spelade även lite Wii, första gången jag spelade det. tjejerna mot killarna och tjejerna vann.. men jag var inte direkt duktig.

Drack jäkligt mycket alltså, men blev inte så påverkad. Konstigt det kan vara... ibland blir man påverkad av 1 öl... å ibland tar det inte så jättemycket när man dricker massor.
Nu blir det fan inget drickande för min del förrän i midsommar hoppas jag.


Midsommar för nått år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback