Effektiv helg

Idag är det dags igen... Äntligen börjar jag se ett slut på det hela! Kommer kanske inte hinna klart i år.. Men, det kommer isf inte va mycket kvar alls till nästa år. Börjar ju bli för kallt nu, så kanske inte går att måla så många dagar till. Så hoppas att snickarna får upp all panel denna vecka.

Så jäkla glad att man har en sånn bra familj som hjälper till! Vill ge min bil till mamma och pappa, men det kommer säkert inte pappa gå med på. Å brorsan vill jag ge min tvättmaskin, men han hade inte riktigt plats än :P

Nu måste jag fixa iordning dagens picnick.. Grillade hamburgare står på menyn idag.
Igår stod svärmor för maten, grillad oxfilé... så är inte riktigt samma klass idag. :D



Har inte tagit nå nya bilder, så kommer en bild från Luleå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback