Solig dag

Torsdag idag och ikväll är det kanske den avgörande matchen mellan Brynäs-Skellefteå. Lite roligt att man är granne med en brynässpelare... men han ska flytta, så om nån vill köpa huset han bor i finns det ute för försäljning. Ni blir ju även granne med mig!

Idag blir det nog ganska lugnt... plockat runt lite grejer, så får se om Calle hittar allt när han behöver dom sen. Planerat maten: Stekt fisk med pressad potatis, gröna ärtor å kall sås.
Känner mig verkligen som en hemmafru nu när jag har semester.

Imorgon ska jag på första föräldrarträffen... lite nervös. Kommer få gå själv varje gång verkar det som, för att det är en så dålig tid. Så nästan 2 timmar ska jag få sitta själv medans alla andra kommer i par. Vi försökte byta grupp så att Calle kunde vara med någon gång iaf... men fanns inte plats i någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback