Premiär

Idag var jag och Rasmus på stan för första gången tillsammans. Tillbringade förmiddagen med Elin och lilla Alice. Funkade rätt bra... fick ge han mat 2 ggr och det va lite gnäll. Men ändå över förväntan.
 
Köpte iaf lite kläder i nästa storlek. Han växer ju så det knakar, vissa saker hinner han inte ha många gånger innan han växt ur dom.
 
Igår va vi iaf och knäppte kort som ska vara med i tidningen. Å Rasmus hade en spy-dag... så jag klädde inte på han dom rätta kläderna förrän minuterna innan vi åkte. Direkt när jag satte ner han i bilstolen spydde han. Sen spydde han ett x antal gånger i bilen + precis innan vi tog kort. haha! Får väl se om det syns nå på bilden sen.
 
Mina älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback