20+4

Nu är det förhoppningsvis mindre än halva graviditeten kvar. Längtar med spänning och tror tiden bara kommer flyga iväg.

Idag är Calle på kurs... bara för att jag är ledig i helgen. Jag håller på å tvättar för fullt... få se om jag slänger ihop nån kaka eller så sen. Förhoppningsvis är det bara 6 veckor kvar på jobbet nu. Magen börjar bli lite ivägen nu, så vad kommer den inte bli innan detta är klart.

Imorgon ska vi iaf åka till IKEA... Har skrivit en liten inköpslista som jag tittat ut där:

  • Badbalja
  • Spjälsäng Gulliver
  • Madrass
  • Påslakan 4 st
  • Kudde 2 st
  • Dra på lakan x4
  • Madrass skydd
  • Bäddmadrass
  • Spjälskydd
  • Filt (om jag hittar)

Känns som man vill börja handla lite, så att inte allt är kvar till sen.


Vecka 20+4


Vecka 20+4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback