Fullt upp...

Vaknade imorse vid klockan 7 av att Calle skulle iväg på svensexa. Så jag tog mig ett bad å åt lite frulle, sen drog jag iväg till brorsan som skulle flytta. Från sätra till brynäs gick flyttlasset... faktiskt väldigt fräsch lägenhet. Nymålade tak, nylagda golv och nya tapeter.. å köksluckorna ska målas om.

Hjälpte till å greja till kl 14, då va jag tvungen å åka hem å fixa mat till svensexan... fläskfilé, potatisgratäng, sallad, bea, pepparsås, smör å bröd.  Maten skulle vara klar till kl 17, å då kom Calles pappa å hämtade den å körde ut till relaxen som grabbarna höll till på.

Å när jag höll på med maten till svensexan ringde mamma å hörde om dom fick komma på mat efter dom hade städat klart i lägenheten. Så då trollade jag ihop baconlindad kyckling, ugnsbakad potatis & palsternacka, café de paris-sås och sallad.

Nu blir det soffan resten av kvällen för min del, blir nog att man ser på melodifestivalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback