1 vecka kvar

Varit vaken sen kl 5 imorse... hatar att jag inte kan sova längre på nätterna! Svårt att somna om varje gång man vart på toa. Idag klev jag upp, annars brukar jag ligga kvar å försöka somna. Får ta en liten tuppis sen istället om jag hinner.

Har iaf ätit risgrynspudding med saftsås... gott! Fick nå ryck igår kväll att göra det...tar ju dock lite tid när man inte har färdig gröt å inte färdig saftsås heller.

Idag blir det shopping för våran del... ska försöka hitta oss utemöbler och en gräsklippare. Kommer bli några svängar fram å tillbaka känns det som, eftersom vi inte är 100 på vad vi ska ha än!


Marängtårta med jordgubbar och grädde som vi hade på kalaset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback