4 dagar kvar till bf

Dagarna går utan att det händer något i magen. Är rätt säker på att jag kommer gå över tiden nu... men man vet som sagt aldrig när det smäller till! Å jag drar på det att packa bb-väskan, men skulle bara ta nån minut å packa den, eftersom jag redan skrivit ned allt som ska med.

Vi har iaf bestämt oss för att göra tak på ena delen av altan, där vi ska ha möblerna. Så vi har handlat virke och målat dom 1 gr. Idag ska vi handla själva taket. Tänkte måla allt klart innan vi börjar bygga... är inte så många brädor heller.


Måla kan jag... nu är det Calles tur att måla!

Hos barnmorskan gick det iaf bra... fick ett nr som jag ska ringa slutet på nästa vecka om inget har hänt. För isf blire ultraljud. Å fick babykläder av Elin... mycket snällt!

Imorgon ska jag eventuellt med jobbet till fullriggaren på en liten afterwork... beror på lite hur jag mår. Igår kväll hade jag iaf lite sammandragningar när jag badade.. typ var 5e minut ett tag. Men det är bara lilla bebis som busar med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback