Vattna, vattna, vattna

Dåligt med uppdatering här... å det är endast lathet. Har helt enkelt inte fört över bilder från kameran till datorn än.

För en vecka sedan var jag på Jennys student, hon va jättefin. Å lyckades ju bli bra väder med!


Lånad bild på mig å Jenny

Efter studenten la vi gräsmatta här hemma.. å under lördagen planterade jag våran häck.. 65 meter. Har nu efter en vecka blivit någorlunda återställd i kroppen. Va nog inte så smart att som höggravid kravla runt på marken.. haft sånn jäkla träningsvärk.. haha!

Å nu resten av veckan då... ja.. eftersom det inte regnat någonting förutom lite en eftermiddag här i Norra Åbyggeby. Har jag heltidsjobb som vattnare. Gräsmattan måste vara blöt i 2 veckor efter man lagt ut den... å nu har 1 vecka gått. Jag är rätt trött på att vattna om jag säger så.




Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin mage:)

2012-06-19 @ 20:51:20
URL: http://mariaslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback