Vecka 38+2



Har så fullt upp om dagarna nu tycker jag.
Idag har mamma varit här och hjälpt mig lite. Vi åkte och handlade och sedan gjorde mamma tårtbottnar till marängtårtor och jag gjorde geggor och la ihop smörgåstårtor.

Blir kalas här imorgon eftersom jag fyllde 25 år i måndags och Calle fyller 30 år på söndag. Så imorgon ska jag fixa klart marängtårtorna och klä smörgåstårtorna. Blir ungefär 30 pers som kommer... å bara släktingar.

Å imorrn har jag jättemycket annat som jag måste fixa med innan alla kommer... å samtidigt måste jag springa in och ut och flytta vattenspridaren. Men men... ska försöka hinna med så mycket jag kan ikväll.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åå vilken härlig mage..:) nära nära nu..;)

2012-06-20 @ 17:02:31
URL: http://mariaslifestyle.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack så mycket:)

Ha en bra dag..

2012-06-21 @ 09:27:55
URL: http://mariaslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback