Lattemorsa

Av mamma fick jag kommentaren att jag blivit en sånn där lattemorsa... haha! Har inte ens varit ledig 1 vecka än ju :P


Har ju dock slutat med kaffet nu när jag är gravid. :P

Idag har jag iaf satt ihop spjälsängen, fikat på stan med kristin och kollat runt i lite affärer. Köpte dock inget... finns så mycket fint, skulle helst vilja ha allt. Men får lugna mig lite å köpa det som verkligen behövs nu.

Calle kom hem idag.. å eftersom hans bil är på lagning får jag skjutsa han till jobbet imorrn bitti igen. Sen ska jag luncha lite med Elin. Underbart å ha semester!


Kommentarer
Postat av: Ämly

Vi måste ses nåndag!! :D

2012-03-31 @ 04:04:33
Postat av: sofia

Ja, helt klart! Du kan ju höra av dig om du har tid någon dag... en annan har inte jättemycket planerat. :P

2012-03-31 @ 08:54:21
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback