5 veckor kvar

Ja, jag är himla dålig på att både blogga och att knäppa kort. Har inget att skylla på direkt heller.

Ny vecka och idag är det prick 5 veckor till beräknad förlossning.
Har stått i köket hela förmiddagen och gjort lite käk som jag tänkt frysa. Gjort 2 formar midnattsgratäng.. 1 som vi ska äta idag och en som ska frysas. Åsså gjort 2 formar lasagne.. 1 som vi äter imorgon och en som jag ska frysa. Passar på att göra mycket av sånn mat som går bra att frysa. Kommer säkert någon dag senare som man uppskattar att maten är klar.

Imorgon ska jag till barnmorskan kl 8 på morgonen. Å imorrn ska även rörmokarna vara här hela dagen och koppla in alla vattenfilter vi köpt, så har inge vatten. Bland annat därför jag redan gjort maten till imorgon. Verkade som att det skulle ta ett tag å fixa in alltihopa.

Lite sugen på att göra lite wienerstänger (kakor)... får se om jag slänger ihop lite sånna med.


Har även sett lite igelkottar här hemma.. å dom är ju så söta.

Å igår va jag förresten ute i stort sett hela dagen, men typ bara i skuggan. Lyckades ändå med att bränna axlarna... då är man vek. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback