Fullt upp imorgon

Imorgon är det fullt upp hela dagen, så jag hoppas att Rasmus orkar med. Han är inne i en period igen då han inte sovit längre än 2 timmar i sträck. Så vem vet, det kanske gör susen imorrn när vi ska ränna hit och dit. Men troligen är det som vanligt.. 
 
Kl 11 imorgon ska vi ut till köpis (för 3e gången på 1 vecka).. då ska jag klippa mig. Känns skönt å bli av med lite slitet hår... å tror jag ska klippa mycket som vanligt. Brukar klippa mellan 10-20 cm varje gång... eftersom jag inte kommer iväg så ofta å klippa mig. Denna gången funderar jag på en helt ny frisyr, så får se hur det blir med det!
 
Kl 14 ska vi vara i Ockelbo. Då ska vi träffa prästen och gå igenom lite inför dopet.
 
Å sen på kvällen ska vi troligen ut på stan och käka födelsedagsmiddag med Linda å alla familjer.
 
 
Jag och Linda... detta va sist jag var ute och åt på restaurang. Å då hade jag även Rasmus i magen å håret är minst 10 cm längre nu. Det var ett tag sen kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback