Ersättning

Nu har Rasmus fått ersättning 2 kvällar i rad. Även det var lättare sagt än gjort... bestämd kille redan det här.
 
Eftersom Rasmus inte tar nappen, va det inte så lätt att få han å suga på flaskan. Å så blir han sur för att han inte får tutten. Har iaf lycklats få i han mellan 50-100 ml. Å ena natten sov han 4 timmar å andra 5 timmar utan att äta.
 
Men har redan märkt att jag får mindre mjölk i tuttarna nu när han inte tussar på dom hela nätterna. Men himla skönt att han sovit lite. Min kropp har dock inte ställt in sig på det å jag har blivit klarvaken efter 3 timmar, men hoppas det håller i sig nu om jag fortsätter ge han ersättning.
 
Å sova i sin egen säng går dock inga vidare, sov väl kanske 1 timme i den inatt. Men det kan ju bara bli bättre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback