Sockerberoende

Sedan graviditeten har jag haft ett riktigt sockerberoende. Åt under andra halvan av graviditeten glass varje dag. Å nu efter graviditeten åt jag mycket sötsaker i början, nu försöker jag undvika det lite iaf.
 
Försöker hålla mig till helgen, ibland går det bättre än andra gånger. Så nu blir det att jag riktigt funderar ut vad jag ska göra för godsaker till helgen. Förra helgen gjorde jag chokladfondant 2 dagar och budapestrulle en dag.
 
Riktigt jobbigt å tänka på socker! Å har 5 kg kvar att gå ner efter graviditeten... å allt sitter på magen! Suck! Kan fortfarande inte ha mina vanliga byxor, utan använder mina mammabyxor. Å kommer nog aldrig visa mig i bikini igen. Min kropp förändrades rätt mycket efter graviditeten... men men, sånt man får stå ut med när man fixar underverk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback