Nytt år!

Inatt kom natten vi väntat på länge...Rasmus sov i sin egen säng. Calle hade puff-jour... dvs att vi brukar puffa på Rasmus när han håller på att vakna... å det behövdes 4 puffomgångar å vid 05.30 va han tvungen å äta... mina tuttar va som fotbollar och gjorde ont.
 
Utan mat i 10 timmar... förra rekordet va ju 5 timmar. Men han har ätit riktigt bra dom senaste dagarna med!
 
Kunde jag sova? Näe... sov iaf någorlunda fram till kl 4, sedan va jag klarvaken. Har glömt bort hur man sover, har ju inte sovit bra på 6 månader nu... så jag fortsätter att vakna varje timme fast jag inte behöver.
 
 
Å på utvecklingsfronten då... det går bara framåt. Han sitter stadigare och stadigare och har börjat åla bakåt när han ligger på golvet. Blev lite paff första gången det hände. Han ålade 2 meter bakåt och det stod stopp när han hade stolsbenet mellan benen. Sötnosen! Å gåstolen börjar han få upp farten i.
 
Idag drar vi till Åmot och stannar där till söndag morgon. Ska köpa en resesäng och pimpelspö innan vi åker. Å nästa onsdag drar vi ju till Luleå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback